Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 26 juni 2009

Kaartjes van "oud" papier

Ik heb van de week maar eens wat ouder papier opgeduikeld in de kast en daar eens een paar kaartjes mee gemaakt. Anders blijft het maar liggen. Het zijn de oudere 'Pretty Papers blocs' van Marianne Design. Het afdrukje is van Hanglar Stanglar en is ingekleurd met de Copics markers.
De sketch is van Create4fun
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Hoi conny
    Deze is leuk zeg. Wat je al niet met de spullen die je heb kan doen..........
    groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...