Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 16 augustus 2009

Dit wilde ik al zóóó lang maken.........

voorkant



achterkant


Jullie kennen het vast wel..... Je neemt je voor iets te gaan maken en vervolgens blijft het járen in de kast liggen. Zo 'dus ook deze tas. Ik had een leuke broek van m'n dochter bewaard om er een tas van te maken. Nou die heeft echt járen in de kast gelegen, ze heeft nu een damesmaat en het 'broekje' is nog maatje 140! Vorige week dacht ik ineens: "en nu ga ik hem maken" Ik was toch met m'n sieradendoos bezig en daar zaten ook wel wat leuke dingen in om die 'broek' op te pimpen. Ik heb alleen nog dat band erbij gekocht voor het hengsel, maar je kan het natuurlijk ook maken van de pijpen die je er af knipt. Bovenin kan hij dicht met 2 grote drukkers. Zelf ben ik er heel tevreden over. Ben al met nummertje 2 bezig, want m'n jongste dochter wil er ook wel eentje! Ik had gelukkig nog 2 oude 'broekjes' bewaard.............
Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas is het geworden!!
    Helemaal te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een te gekke tas heb je gemaakt als je wat bewaard heb je wat ee leuk zo ook voor je kids gr tanja net volger geworden hier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Conny,

    Ik vind h'm supper gaaf geworden!

    Wat je al niet met een oude broek kan doen hé!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat, is die leuk en grappig !
    Heb je nog nr.3 broek toevallig? ;-)
    En tja, in deze moeilijke crisis tijden moet je zuinig zijn en erg creatief ... maar dat zit 100% goed bij jou!!!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meiden bedankt voor jullie leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...