Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 23 augustus 2009

Kaartje voor mijn moeder

Vandaag is mijn moeder jarig, daar moest natuurlijk ook een mooie kaart voor gemaakt worden. Bij Wibra hadden ze scrapblokjes van 15x15 cm. met roosjes papier. Ik wist al meteen welk afdrukje ik erbij wou gebruiken! Lintje erbij en natuurljk papieren roosjes! Ik was weer helemaal tevreden en dat voor € 1,00!
Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Hoi Conny,
    Geweldig scrapster ben je en voor 1 euro zo'n mooi kaartje gemaakt.Ik vind ze beiden erg mooi nr.1 zo rustig en elegant en de tweede vrolijk en lief.Ook erg mooi ingekleurd.Dat blauw met geel, erg leuk tafereeltje!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hoor...met goedkopere spullen maak je ook de prachtigste dingen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Conny,
    ik vind het een pracht van een kaartje. en gefeliciteerd met je mams he!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pracht van een kaart conny heel mooi gescrapt mis tot ziens op mijn blog gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Conny,

    Wat een leuke kaart heb je voor je moeder gemaakt,daar zal ze vast blij mee zijn geweest.
    Namens mij nog gefeliciteerd met je moeder.

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...