Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 30 augustus 2009

M'n eerste award!


Ik kreeg vandaag m'n eerste award! Hartstikke bedankt Bernadet!
Nou is het de bedoeling dat je bij deze award 7 dingen over jezelf vertelt. Jeetje, wat is interessant om te weten van mij..........
1. Ik ben al weer bijna 19 jaar getrouwd.
2. Heb 2 mooie dochters, één van 17 en één van 14 jaar.
3. Werk partime in een hobbywinkel.
4. Maak al jáááren kaartjes.
5. De laatste tijd voornamelijk alleen nog maar scrapkaartjes.....
6. Kijk heel erg graag op de club van Tiets voor ideetjes en haar workshops.
7. Blogs mijn verslaving nummer 2 is. (Of zal dat toch chocola zijn?)

Ik mag deze award ook weer doorgeven aan 7 mensen:
1. Anja - al jáááren mijn hobbyvriendin via internet en ook pas begonnen met een blog.
2. Marijke - één van m'n trouwe volgsters.
3. Ingrid - ze maakt zulke mooie bloglayouts!
4. Eefje - ook een trouwe volgster.
5. Sandra - van It's scraptime! Voor de mooie voorbeelden en de goede webwinkel.
6. Sharon - gewoon omdat het m'n dochter is en ook een blog heeft.
7. Tiets - voor d'r geweldige club en ideeën.

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Nou....dat vind ik heel lief van je...hartelijk dank hoor...
    Ik ben er altijd heel blij mee!!
    Liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met de award, je verdient hem !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel Conny voor je mooie award maar jij hebt hem zeker ook verdient hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Conny,

    Gefeliciteerd met je award meid,en hartstikke bedankt dat je h'm aan mij hebt door gegeven,leuk hoor!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Conny,
    Van harte gefeliciteerd met je eerste award dat is wel altijd de mooiste!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo, jij boft: een award gekregen! en met recht hoor, je hebt een gave blog! en weer een leuke nieuwe jas, zie ik.
    en helemaal leuk is: dat je de award doorgeeft aan mijn persoontje! dank je wel hiervoor!
    groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...