Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 28 augustus 2009

m'n eerste kerstkaart.....


label binnenin de kaart

Ja, eens moest ik er toch maar aan beginnen, de kerstkaarten! Ik heb hiervoor een workshop gebruikt van de club van Tiets. Dit keer geen stempelafdrukjes gebruikt om in te kleuren, alleen een afdrukje met tekst. Het papier dat ik geruikt heb is een nieuw kerstpaperpad van Kars. Nog maar een heleboel te gaan......
Liefs,

6 opmerkingen:

  1. IK vind het een hele mooie kaart geworden!
    Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Conny,

    Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt zeg,echt heel mooi hoor!!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Conny,
    Echt heel erg mooi gemaakt, wat een werk!
    Schitterende kerstkaart met prachtig papier en hele mooie details.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, de vind ik gaaf geworden joh! helemaal super!
    tot donderdag...
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaart Conny :D!
    Ik heb wat voor je klaarstaan op mijn blog;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...