Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 23 augustus 2009

Tilda op de gieter

Ik vond dit zo'n lief plaatje "Tilda op de gieter" maar toen ik het ingekleurd had was het wel een beetje groot om er nog nog lekker bij te scrappen. Dan maar alleen bloemetjes want die horen er toch bij. Vond hem toch wel leuk geworden Papier is van 'Sassefras' en alles is ingekleurd met de Copics.
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gezellig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoihoi, alweer een leukerd bij de verzameling! het plaatje is idd wat groot, maar zo is het toch zeker een frisse, leuke kaart geworden hoor!
    groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...