Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 6 augustus 2009

Uit het HJ......

Eens wat anders dan een kaartje.........
Toen ik HJ 54 zag was ik meteen helemaal weg van dit hoedendoosje met strooien hoedje! Ben het meteen gaan maken als voorbeeld voor in de winkel, maar ik wil er ook ech nog wel eentje voor mezelf gaan maken. Het is ongeveer 11 cm. in doorsnede en 6 cm. hoog. Het is gemaakt met papier van GCD Studios 'Paris Night Collection'. Het papier van het deksel is met fluweel!
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Hallo Conny,

    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt zeg,echt heel leuk hoor meid!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he, die had ik ook nog niet gezien! leuk (alweer..hihi). alleen past mijn hoed er niet in...
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...