Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 23 september 2009

Teabag holder



Ik had al een tijdje deze teabag holder bijna af, alleen de binnenkant moest nog afgemaakt worden..... Heb dat van de week maar eens gedaan, want alles bleef maar liggen op de kast! En ik moest ruimte maken voor de kerstkaarten. Daar moet ik hoognodig mee verder gaan, anders komen ze echt niet af dit jaar! Het papier dat ik gebruik heb is een restje van K&C Company 'Classic K Margo'. Afdrukje van magnolia en ingekleurd met de Copic Markers.
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...