Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 28 december 2009

Theedoosje..............

Ik had voor onder de kerstboom nog een aardigheidje voor m'n moeder gemaakt: een theedoosje! Gewoon een simpel theedoosje van de Xenos en dat beplakt met een leuk scrappapiertje, versiert met wat kant, bloemetjes en een lief Magnoliaatje en je hebt een superleuk kadootje! Ik heb er wat theezakjes en chocolaatjes in gedaan om het 'af' te maken.




Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Hoi conny
    Wat is tie leuk geworden.
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Conny, wat heb je het doosje mooi gepimt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd is dat geworden!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en zeer lief kadootje!
    En die Tilda met roos past ook zo goed erbij en zeer symbolisch voor je moeder met die roos!
    Het papiertje vind ik ook heel elegant.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...