Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 6 januari 2010

Nog een theedoosje........

Als eerste, allemaal een héél gelukkig en gezond 2010! Dat het ook maar weer een heel creatief jaar mag worden!
Wij zijn met Oud & Nieuw naar vrienden geweest in Zoetermeer. Voor mijn vriendin (jullie weten wel, degene die zo gek van de Forever Friends is......) had ik nog even snel een theedoosje gemaakt. Ze is een theeleut en een Forever Friends fan, dus hoe kan het ook anders.....
Het plaatje van het Forever Friends beertje komt gewoon van internet, had geen tijd meer om een stempeltje in te gaan kleuren. Papier is dacht ik van Making Memories 'Paperie'?

De bloemtjes aan de binnenkant zijn geponst met de Flower Punches van Nellie Snellen.
Ze lust graag citroenthee dus dat heb ik erin gedaan en een zakje met hazelnootballen, lekker voor bij een kopje thee.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. ooh wat is hij prachtig geworden ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he Conny,
    die is ook weer leuk zeg! ik moet maar eens aan de freubel gaan, heb al een paar weken niet gedaan... en ik ga morgen de cardkit voor jou maken hoor!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Conny,

    Wat een mooi doosje zeg,ik vind h'm echt heel schattig geworden,toppie hoor!!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...