Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 12 februari 2010

dames kaartje......

Ik had de paperpad van Basic Grey 'Origins' gekocht en daar zat dit blaadje in. Geen idee hoe ik dat zou gaan gebruiken...... Als je er in gaat knippen is het hele effect verloren van dit mooie papiertje...... Toen zag ik een leuk idee op de blog van Bev. Een beetje van mezelf en een beetje van Bev resulteerde in dit mooie dames kaartje.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Hoi conny
    Wat mooi gedaan zo met die achtergrond!
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...