Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 5 april 2010

Kitkaart maart.......

Anja had dit keer de kitkaart voor de maand maart verzorgd. Heel leuk papier al weet ik nu even niet welk merk. Daar ik nog steeds niet op onze PC op Blogs kan, zit ik nu op een andere PC en heb het dus allemaal niet bij de hand........ Ben al blij dat ik foto's kan plaatsen, al is het allemaal erg omslachtig. Dus de komende tijd wel foto's maar geen merken ed. erbij. Ik hoop dat het ooit nog eens goed komt.......

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...