Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 23 april 2010

Schuifkaart.......

Deze kaart is een oude workshop kaart van Jeanette. Toevallig had ik een blok met dit papier liggen en vond het zo'n leuke kaart. Volgens mij is dit ook een blok van Making Memories, ga het nog even nakijken voor jullie. Afdrukjes zijn van Magnolia.





Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Hallo Conny,

    Wat een schattig kaartje heb je er van gemaakt joh,echt heel leuk hoor!!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi papier en er natuurlijk weer een supergave creatie mee gemaakt! late reactie van mij, want ik wist iet dat je je blog weer kon bijwerken...
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...