Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 21 juni 2010

Theedoos......

In het HJ 63 stond zo'n leuke theedoos om helemaal zelf te maken dat ik hem zelf ook gemaakt heb. Mijn vriendin Anja had hem ook van dit mooie papier gemaakt en vond dit zo toepasselijk ervoor (bedankt An voor het idee!). Je maakt hem helemaal van cardstock en beplakt hem met scrappapier. Ik heb daarvoor het mooie glitterpapier van Pipoos gebruikt. Daar staan van die leuke theepotjes en kopjes op!

De bloemen heb ik gemaakt met de Creatables van Marianne Design (LR0128) met daarop een mooie strass (EJ0406) die ik een klein beetje aangepast heb met het middelste steentje om de kleur er goed bij te laten passen.... Een paar zelfgemaakte rozen erbij en je hebt een prachtige bloementoef.

De achterkant heb ik beplakt met een stuk Pipoos glitterpapier waar een theepot en theekopje op staan.

detail bloemen van creatables


Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Ook al drink ik geen thee ik vind hem super leuk .
    Mooie bloemen heb je gemaakt.

    groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje en inderdaad dat papier is er super mooi voor.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo Conny! Mijn complimenten zeg echt prachtig gemaakt en zo romantisch. Erg leuk bedacht met die leuke theepotje en kopje en sfeervol afgewerkt!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi con
    Hij is leuk!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb gelijk alles er voor gekocht zelfs het hj, erg he maar ik vind hem heel leuk geworden.
    Dus ik ga je naapen.
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je roosjes mooi Conny, je doosje ook hoor! Je bent weer heerlijk bezig geweest.
    Groetjes hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...