Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 18 oktober 2010

Easelkaart.......

Weer een kaartje gemaakt met de materialen van Marianne Design. Dit keer maar weer eens een easelkaart, ze blijven zo leuk om te maken. Helemaal in zwart-wit met het nieuwe Paperbloc (PK9070) De mooie ronde cirkel is een nieuwe Creatable (LR0141) Eigenlijk zijn het er twee, want de ronde binnen cirkel hoort er ook bij evenals 2 swirls, maar die heb ik niet gebruikt bij deze kaart. Het kopje is ook een nieuwe Creatable (LR0140), de bloemen zijn al wat ouder (LR0128) Ook heb ik er het mooie kant bij gebruikt (JU0806) De takjes en de hartjes van de bloemen zijn van ponsen.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart.

    Fijne dag nog.

    gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie chique kaart, Conny. Vind de mallen ook erg superrrr. Ben er ook helemaal weg van.

    Bedankt nog voor je leuke reactie op mijn blog.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...