Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 3 oktober 2010

Kinderwagentje........

Zo'n kinderwagentje helemaal van papier wilde ik al zo lang eens maken. Ik had het ooit op internet gezien en opgeslagen. Weer eens wat anders als de kinderwagentjes van geboortekaartjes die ik maak, maar net zo leuk. Misschien dat ik deze ook wel op mijn site ga zetten. Heb nog een leuk ideetje dat er op komt te staan......

Het papier dat ik hiervoor gebruikt heb is een oud paperbloc van Marianne Design (A4) Het blijft geweldig papier voor allerlei doeleinden omdat er ook karton bij zit en A4 formaat is. De kinderwagenbak en de wielen zijn gemaakt met de Nestabilities. De krullen van de duwstang zijn met een Creatable van Marianne Design (LR0112) gemaakt. Het was even puzzelen en meten voor de maten, maar ik geloof dat het zo wel aardig in verhouding is.

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Woauw Conny, deze is mooi!!!Ik heb hem ook gemaakt voor een vriendin die bevallen is van een zoon, maar die van jou is toch wel chiquer!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit is echt een topper zeg! prachtig gedaan zo, en wat een idee van die 'duwstang' van swirls, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is wel erg mooi geworden, Conny.
    Erg schattig.


    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een kanjer he!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterende kinderwagen geworden. Erg mooi gedaan. Lijkt me niet zo gemakkelijk.
    Het papier is ook erg mooi, ideaal voor zoiets. Zelf heb ik deze A4-blok ook. :)

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is me d'r mooi geworden zeg, prachtig gewoon! en hoe ga je die nou opsturen... maar niet he, laat hem maar mooi op de kast pronken... je trouwkaarten-opdracht was trouwens ook mooi hoor!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Conny!
    Bij de vorige erg mooie kaart heb ik geprobeerd te reageren, lukte niet, mijn programma liep vast.
    Ik hoop dat je dit berichtje wel ontvangt.
    Je maakt geweldig mooie dingen Conny.
    Fijne dag, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...