Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 18 oktober 2010

Wiegje......

Na de kinderwagentjes heb ik nu een wiegje gemaakt. Ik heb hem helemaal in het wit gehouden. Ik kan altijd nog een roze of blauw strikje aan de kap vastmaken zodra ik weet voor wie deze bestemd is...... Het wiegje is wat smaller en iets anders dan het kinderwagentje, maar het maken is bijna precies hetzelfde. Voor de duwstang kan je elke willekeurige swirl gebruiken, in dit geval heb ik de Creatable (LR0112) van Marianne Design gebruikt.

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Hij is SCHITTEREND!!!!!!!

    Wat een beauty!!!!!

    gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lievertje is dit ook weer geworden. Is wel handig zo, kun je op het moment dat je weet wat het is de kleur van de strik bepalen.
    Goed over nagedacht.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig wiegje zeg! en een gave zwart-wit kaart ook.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Een kunstwerkje..

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oi Conny!!!

    Esse carrinho é uma obra de arte , olhei o seu blog e me tornei seguidora. Seus trabalhos são belísimos!!!

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Conny,

    Wat een schattig wiegje zeg!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een schattig werkje Conny, erg mooi gemaakt.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...