Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 1 mei 2011

Iejoor haken......

Ik blijf het haken leuk vinden! En zo lekker om met het mooie weer in de tuin te doen! Ik heb me dit keer gewaagd aan een Amerikaans patroon. Maar zo hey, das niet makkelijk! Ik heb het -tig uitgehaald, maar uiteindelijk is dit het resultaat geworden... Op dit moment kijkt hij een beetje vreemd, maar dat komt doordat het van die wiebeloogjes zijn! Zijn oren zijn in werkelijkheid ook langer als op de foto, komt doordat ik er iets onder heb gelegd zodat hij iets omhoog kwam.

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Wat is Iejoor schattig geworden zeg. Ik zie het wel, je bent inderdaad aan het haken verslaafd geraakt. Maar met dit weer, kun je het inderdaad lekker buiten doen. Ben vanmiddag ook lekker aan het borduren geweest in de tuin. Kan je tenmisnte gelijk een kleurtje opdoen. Hihihi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey con
    Hij is geweldig!
    Nu nog een hello kitty!(gaat je lukken)
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi conny,
    Wat is tie leuk.
    Maak je ze ook voor iemand,zou er wel een willen hebben.
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Conny,

    Wat is ie leuk geworden zeg,echt
    een schatje hoor!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Connie en ik vraag nog wel in het forum of je ervaring hebt. Mooi gehaakte spulletjes en een enige blog heb je. Kom nog eens vaker bij je neuzen hoor!
    Groetjes, Thea (hobbymoe)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar kan ik het patroontje vinden. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...