Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 31 augustus 2011

Cupcakes.......

Vorige week is mijn moeder 75 jaar geworden! Ter gelegenheid daarvan had ik deze cupcakes gebakken en versierd. We gingen met een hele groep lekker uit eten, maar vooraf een borreltje bij haar thuis. Je gaat dan geen groot stuk taart naar binnen zittten werken, maar zo'n cupcakeje ging er toch wel in. Vooral bij de kinderen, haha.
 
 

Liefs,

1 opmerking:

  1. Leuk zeg....Was moeders zeker wel blij mee!
    Nog van harte gefeliciteerd
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...