Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zaterdag 8 oktober 2011

Kerstkaartje.......

Van Marianne design zijn er van die prachtige vintage knipvellen uitgekomen. Ik houd daar wel van. Het knipvel dat ik gebruikt heb voor deze kaart is VK9521. Ik vond het papier van het paperbloc 'Old Fashioned Christmas' er wel errug mooi bij passen! Heb er kant bij gebruikt (JU0823) en natuurliijk een paar Creatables (LR0142 en LR0127) Kaarten zonder Creatables zijn bijna ondenkbaar tegenwoordig. De stempel komt van de Trekpleister/Kruidvat... Een mooie strik met bedeltje eraan en . . . . . weer een kerstkaart af! Nog maar . . . te gaan.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Vind de vintage plaatje ook erg mooi. Leuk zijn de stempels van de Trekpleister/Kruitvat. Heb ook één setje genomen.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey con ziet er weer super uit!!!!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Conny,

    Via via kwam ik op je blog terecht.
    Wat een leuke creaties zijn hier te zien.
    Deze kaart is ook super mooi.
    Ik ben meteen volger van je blog geworden.

    Groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...