Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 4 maart 2012

Babykaart......

De nieuwe matarialen voor maart zijn alweer uit van Marianne design. En ooooooooh, wat zijn ze leuk! o.a. een heel thema met babies! Zo schattig getekend door Eline Pellinkhof.
Bij deze kaart heb ik vooral de 3D plaatjes eens gebruikt en niet te veel poespas erbij. Wel een hele mooie nieuwe Creatable met rozen.
Ik heb nog meer leuke nieuwe materialen en ideetjes, dus ga lekker verder freubelen.

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Creatable rozenrand LR0212
Creatable hart LR0186
Knipvel AK0053
Paperpad 'Vintage Pastels' PK9080
'billen'pons

Foto van als de kaart dicht is.

En een foto als de kaart open is.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Conny.
    Echt super lief.
    Heb een fijne zondagavond.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Conny,

    Wat een schattig kaartje meid.

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige babykaartjes, groetjes fiona

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...