Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 5 maart 2012

Mannenkaart......

Mannenkaarten.......ze blijven moeilijk! Mannen houden niet van leuke tierelantijntjes, bloemetjes en strikjes op de kaart. Waar moet je dan een kaart mee af maken? Op internet kwam ik een heel leuk idee tegen van een mannenkaart waar je niet veel frutseltjes bij hoeft te plakken omdat hij van zichzelf al leuk genoeg is. Het idee komt van {Pink-N-Pepper} 

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Creatable auto LR0198
Stempels EC0120 
Schulprand van Nellie Snellen
Sterren van de Cricut
Papier van SEI

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk Mannenkaartje Conny.
    Echt super.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou stoere mannen kaart is weer heel anders, maar ook heel leuk, gr. fiona

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...