Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 4 juni 2012

Mannenkaart.....

Ik vind mannenkaarten zo moeilijk om te maken. Ze houden niet van bloemetjes of strikjes en dat soort tierelantijntjes. Wat moet er dan verder bij om de kaart een beetje op te leuken? Toen ik afgelopen zaterdag bij Scrap4fun was, zag ik van die leuke radar stansen van Spellbinder. Ik had de clock van Tim Holtz al en ik vind dat die radartjes er wel errug stoer bij passen. Je kan het op de foto niet goed zien, maar ik heb die radartjes van spiegelkarton gestanst, dat geeft er wel een 'echt' tintje aan. De auto Creatable (LR0198) van Marianne design erbij en wat leuke swirls (ook van MD LR0112) maken er toch een stoere mannenkaart van? Het papier dat ik erbij gekocht heb is een blokje van Authentique 'Loyal', vond ik ook wel echte mannen kleurtjes, hihi

Liefs,

2 opmerkingen:

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...