Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



zondag 17 juni 2012

Nog een nieuw huis.....

Ik had nog steentjes karton liggen, vond ik ook wel leuk voor een huis. Van een collega de Cheery Lynn stansen van de fiets en de lantaarnpaal geleend want ik vond de fiets en lantaarnpaal van Marianne Design er te groot voor. Het papier komt weer van een paperbloc. Het gras weer gemaakt met de Cricut. Hele kleine tulpjes geponst en rode en groene op elkaar geplakt. Klein plaatje van Don erbij en zo heb je weer een gezellig tafereeltje toch?

Gebruikte materialen:
Paperbloc 'Dark Vintage' PK9082
Caftable huis CR1219
Creatable hekje LR0205
Creatable vogeltje LR0206
kant Marianne Design
Cheery Lynn stans fiets en lantaarnpaal
ponsje tulpje
gras van de Cricut

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Conny wat is deze leuk geworden uit het steentjes papier, ik heb de stand helemaal wit en had al gedacht steedsjes erop te kleuren maar zo met kant en klaar papier is wel sneller

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is zeker leuk geworden, super dat je dat papier nog had (en dan ook nog wist trug te vinden... haha)! groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...