Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



donderdag 25 oktober 2012

Handwerkbeurs Ahoy.....


Ik zag dat ik er weer een aantal volgers bij heb gekregen, leuk! Welkom op mijn bloggie.
Vandaag een dagje vrij genomen om naar de Handwerkbeurs te gaan in Ahoy. Het viel me een beetje tegen. Het was héél veel quilten en borduren. Ik vind het allemaal wel mooi om te zien, maar verders heb ik er niks mee. Ik dacht misschien een leuk haakboekje te kunnen vinden of mooie kleurtjes haakkatoen... Ik heb wel een stand gevonden die Catania verkocht, dus daar 6 bolletjes gekocht. Een paar leuke handwerkbedeltjes...... en dat was het! Om 13.00 uur ben ik maar gaan winkelen op het Zuidplein. Om 15.00 uur al weer richting huis gegaan en daar lag de nieuwe Marianne Doe op me te wachten.

Leuke dingen staan er weer in. Maar helemaal leuk vind ik wat in januari uitkomt! (Sneak Peek) Leuke Collectables waar je o.a. vilt mee kan uitstansen...Vogeltjes en Uiltjes. Kijk, dat is nou meer mijn ding! Hahaha
Morgen komt er ook weer een gezellige Petit Four van Grietje Karwietje op haar blog te staan. Kan niet wachten om er weer lekker aan te beginnen. Heb  van de week ook nog een Tilda stofje gekocht om nog een Tilda erbij te haken. Maar dan eentje waar je de benen van kan buigen, zodat ik haar kan laten zitten. Nog even puzzelen hoe dat moet, want dát staat net niet op het patroon...
Ook ben ik maar weer eens verder gegaan aan mijn Granny kussen, dat lag maar stof te vangen....
Kortom, ik hoef me niet te vervelen met de komende lange winteravonden!
Fijne avond nog allemaal!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Ohhh Conny wat sneu voor je!ik denk dat je op je werk beter had kunnen slagen dan als op die beurs:-(....je moet gewoon het midden van het been niet te strak opvullen en er een naadje overheen doen lichtjes,maar waar ik nu ook aan zit te denken....jullie verkopen van die pijp raggertjes(weet niet of dat de juiste naam is maar zo noem ik ze altijd)die ijzerdraadjes met fluweel er omheen waar je die figuurtjes mee kan maken en die zou je ook nog in een been kunnen doen,maar ik zou op kniehoogte gewoon leeg laten denk ik....foto sturen he als ze weer klaar is?!?!?ha,ha....Ik heb ook alles klaar liggen,maar wil eerst nog met iets anders aan de slag...pfff I'm totally hooked!:-)...morgen weer de petit four!


    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat het niet was wat je ervan verwachtte. Ik heb dit in Zwolle ook een keer gehad. Gelukkig heb je nog genoeg andere leuke dingen te doen en toch leuke wol kunnen kopen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...