Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 5 november 2012

Kersen Petit Four met slagroom.....week 5


Mmmmmmm, lekker hè? Dit is alweer het 5e Petit Fourtje van Grietje's Crochet Along. Een lekker kersen Petit Fourtje met een lekkere klodder slagroom.

In eerste instantie vond ik hem wel érrug rood, maar zo tussen de andere zoetigheden staat het wel leuk. Het is zó leuk om te maken, alhoewel ik de slagroom wel een gepieterpeuter vond. Ik kijk alweer uit naar de vrijdag, de dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan, hihi

Liefs,

2 opmerkingen:

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...