Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 22 februari 2013

Pianokaart.....


Op mijn werk maken we altijd pakketjes met 'kaart van de maand'. Voor februari heb ik de kaart 'verzonnen'. Ik heb het idee gevonden op Pinterest, wat een geweldige site is dat! Kan ik uren op kijken, zo veel leuke dingen en ideeen kom je daar tegen. Het patroon is eigenlijk van een doosje, maar omdat te ingewikkeld werd, heb ik er gewoon een kaart van gemaakt.

Hier en daar een beetje aan veranderd en naar eigen idee versierd met de muzieksleutel Creatable (LR0167) van Marianne Design en wat ponsjes van bloemetjes en blaadjes.
Binnenin een stukje muziek scrappapier geplakt. Eigenlijk heel simpel maar het resultaat is wel leuk geworden.
Het patroon kan je hier vinden.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee is dit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en apart zeg, zeker een mooi model,
    prachtige pianokaart heb je ervan gemaakt.
    Ik ben ook verslaafd aan pinterest hoor, oohhh
    er is zoveel moois en ik heb er zo veel ideeën
    door dat ik echt chronisch tijd te kort kom om
    alles te maken wat ik graag wil maken...

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...