Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



maandag 5 augustus 2013

Afgestudeerd......

Ben niet zo creatief op dit moment. Begin aan een hoop, maar maak het niet af......
Voor mijn dochter die geslaagd was voor haar bachelor Nederlandse taal en cultuur had ik dit afstudeer uiltje gehaakt. Het is gehaakt met Katia katoen en het patroon is van Lion Brand.
Na de zomer zullen de creatieve kriebels wel weer komen hoop ik......

Liefs,


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je dochter. Wat een snoepie heb je gehaakt. Ziet er erg schattig uit.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...